perjantai 29. elokuuta 2014

Voitin miljoonan!

Tykkääppä nii laitan sulle vitun tyhmän ketjuviestin josta ei ole konkreettista hyötyä rintasyöpäkampanjalle.
Hyvällä asialla joo, mutta mää en jaksa.....joka helevetin vuosi...!! Joku rahankeräyski ois parempi ja enemmän hyödyttävä, niin kun se että rintsikat lähetetään jonnekki säätiölle ja jokaisista rintsikoista menee kymmenen senttiä asian hyväks, mutta nuo ketjuviestit ja hassun hauskat tilapäivitykset....eeeeeiiiihhh. Tää oli mun mielipide.
Mutta minä todellakin toivon voimia jokaiselle joka kamppailee minkä tahansa syövän kanssa.

Muihin juttuihin..

Eilen oli aika ankee ja paska päivä, mutta muksu menee tänään isälleen, ku pyörähti noi viikonloput nyt näin...mulla on pulled pork uunissa, vielä kolmisen tuntia ainakin, mulla on Espiritua jääkaapissa, tänä vkl ois Supa Fly Beach Partyt.....mutta mä en vielä tiedä yhtään mitään muuta kun sen että viiniä juon ja syön possun ylikypsää niskaa. Suihkussa kävin mut pukeminen vielä vaiheessa, mutta mikä kiire? Ei niin mikään.

Hauskaa viikonloppua! =)

Minä palailen blogin ääreen maanantaina tai sunnuntaina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti