sunnuntai 17. elokuuta 2014

Mä oon vuosikaudet kirjotellu tänne ihan vaan omaks iloks, terapiaks ja muute vaan kirjottaakseni päätä selvemmäks, niissä puitteissa kun se mun kohdalla on mahdollista, mutta yllätyin kun niin moni halus tän blogin osoitteen, mutta edelleenki teen tätä lähinnä vain itselleni, ettei näistä katoa se mun omin juttu, mutta jos joku nyt haluaa että jostain tietystä aiheesta kirjotan niin tähän tai facen kautta voi laittaa ehdotuksia =)

Mun piti kirjottaa enemmänki mutta tässä on nyt pieniä häiriötekijöitä..."äiti, paistatko mulle munakkaan?"
No nyt jatkan...oooh, joku laitto tinderissä viestii, no nyt voin jatkaa....veispuukissa uusia viestejä ja ilmotuksia...Riina pyytäny tykkäämään ryhmästä "Inked Boys" ja mitäs täältä löytyykään....no joo, ehkä tässä päivän mittaan saan pieniä juttuja läjään nii kirjotan illalla kun tyttöki nukkuu. Tai tulee joku semmonen hyvä ja luova hetki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti