sunnuntai 17. elokuuta 2014

Viime yön uni ja muuta

Tyttö meni pihalle nii nyt on hetki aikaa kirjottaa tosta mun viime yön unesta.
Näin yhen miehen, enkä mä uskaltanu kattoo sitä silmiin kun sen ne silmät oli niin omituiset ja se sano että se on tappanu jonkun naisen. Mä halusin olla kanssa samassa huoneessa ja tutustuu siihen, vaikka mua koko ajan pelotti ihan kauheesti, mä vaan hoin siinä unessa itelleni että ei se mua tapa, mun vaan pitää luottaa siihen eikä näyttää sitä että mua pelottaa. Sitten mä menin vaihtaa paitaa johonki huoneeseen ja se tuli perässä, meni nojaamaan johonki pöytään ja katto vaan mua ku vaihdoin sitä paitaa se höpötti jotain, en muista mitä ja mä olin aika vähä sanainen.

Nyt hereillä mä aloin analysoimaan tota mun unta että mitä se kertoo. Ehkä mahdollisesti siitä että kukaan ei varmasti ole tappamassa mua oikeasti, vaan että se peilailee jotenki mun tunne-elämää ja kovaa halua löytää jotain, mutta epävarmuus ottaa vallan. Minähän viimeisen suhdekuvion jälkeen aloin ajatella etten halua enää ikinä tulla satutetuksi, en jaksa sitä helvetillistä paskaa fiilistä käydä läpi, aina.
Näitä samoja juttuja eri muodoissaan oon käsitelly tässäki blogissa.

Sitten...mulla oli päässä äsken ihan huikeita juttuja joista kirjotan mutta ne karkas. En saa enää siitä fiiliksestä kiinni mikä oli. Saatan saada ne vielä kiinni. Nyt pyykkejä telineelle kuivumaan...jatkan illalla/joskus.



Jatkuu.
Mä varmaan oon jo iha katkeroitunu tai jotai, menee välillä pirun hyvin mutta sitte on muutama biisi mitkä herättää pieniäki muistoja, ja mua lähinnä oksettaa. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ....

tähän biisiin liittyen, kun eräille ei sit vaa riitäkkää mikään

Jooooopasen joooo...... mutta miks, miks ja miks?!?!?!?!

En kaipaa miestä joka roikkuu entisessä suhteessa......oiskohan syytä päivittää tinderiä....enhän mä oo näköjään itekkää päässy edellisestä yli, tai siitä pettymyksen fiiliksestä ja siitä että kaikki alko niin helvetin nopeesti ja hyvin ja kaikki muuttuikin, sitte muuttu taas ja sitte lopullisesti.
Näihin fiiliksiin liittyy kyllä sekin että mä oon vaa nyhjöttäny kotona.

Mutta mä ootan tiistaita. Katotaan tapahtuuko sillon mitään.

Tää alko hyvänä sunnuntaina. Liikaa heittelee nyt.

Ruutsoneita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti