tiistai 21. lokakuuta 2014

Vain elämää ja tunteita (vähä psykologista)

Mä en ymmärrä ihmisiä jotka jaksaa nähdä vaivaa valittaakseen asiasta jolle ei voi mitään. Tunteille siis. Varsinkaan toisten tunteille. Onko kenelläkään tullu mieleen edes pienesti miettiä miks sielä itketään? Yllätys yllätys, ei.. =) Niillä on pitkiä päiviä, taiteilijat on herkkiä ihmisiä ja varsinkin väsyneenä, luulisin että kenellä tahansa hanat aukeaa, varsinkin kun kuulee jonkun koskettavan kauniin tulkinnan. Monella varmaan liittyy eri biiseihin eri fiiliksiä, tilanteita.. Ja joskus jonkun biisin sanat vaan koskettaa muuten syvältä. Ja eikö se ole jopa jonkunlaista tunne-elämän häiriötä että ahdistuu toisten tunteista? Voi kysyä itseltään että miksi.. Ja minulla ainaki tarttuu herkästi toisten fiilikset, niin onko se joillakin pelkoa että nyt kun mä näen että toi itkee niin muakin alkaa itkettää?! Tosi kaukaa haettua varmaan mutta en vaan kerta kaikkiaan ymmärrä miksi toisten tunteet ärsyttää muita niin paljon. Ärsyttäisi minuakin jos joku koko ajan itkisi joka asiasta ilman aivan selkeää syytä tai syytä jota minä en ymmärrä, mutta eihän tässä nyt "tyhjästä" itkemisestä olekkaan kyse.
Mikä saa ihmisen niskavillat pystyyn kun näkee ihmisen herkimpiä puolia?
Niin ja jos joku takertuu siihen että mitä taiteilijoita noikin nyt on, niin joka ajattelee niin, niin voin sanoa sille että teeppä ite biisi ja laula se niin että siitä tykkää muutkin ku kaveris ja perhees vaan siks että niiden kultapoika tai tyttökulta on tehny biisin.

Niin ja mä en ymmärrä kovinkaan monia muunkaanlaisia ihmisiä jos ne on mun mielestä vähä "moukkia" mutta pyrin ymmärtämään kaikkia, että miks ne on minkäkinlaisia. Vaikka ne ois kusipäitä, moukkia ja erilaisia luonteelta kun minä. Meillä on kaikilla tuolla jossain syyt miksi meistä on tullut omanlaisiamme <3

Pulled porkkia odotellessa uunista... kivaa tiistai iltaa =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti