sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Kaiken maailman listoja...

Löysin tällä kertaa tämmösen. En oo iha varma että miten ne saa noista listoista sellaset ku ne on, mutta tuo ehkä on totuuden mukaisin mitä oon lukenu, vaikka onhan tuossakin kärjistettyjä juttuja.. Ei mua ainakaan ala itkettää näkemäni kivi, ellei se ole iha helvetin kaunis, jotenki sielua koskettava yksilö.. Enkä mä kuukautisten aikaan todellakaan laita mun parhaimpia, seksikkäimpiä ja uusimpia alushousuja jalkaani, koska jos ajatus "pettiköhän juuri tamponi" ei ollutkaan vain ajatus ja niin kävisikin oikeasti niin meneepähän jo valmiiks huonot housut pilalle, ei tartte harmitella. Muhun ei paljo koske nykyään ja jos koskee, otan buranan tai panadolin. Varmaan panadolin koska mulla ei ole buranaa. Kyllähän mullaki on joskus taipumus liiotella, mutta ei herran tähen mun pötsi näytä siltä ku oisin kaheksannella kuulla raskaana, koska jos näyttäs, luultavasti olisinkin! Ja kun on menkat, mikään ei onnistu, koska en jaksa mitään tehdäkkään, paitsi syödä maksalaatikkoo, maksamakkaraa, syödä mitä mieli tekee, olla vaan ja murista sohvan nurkasta. Vitun PMS. Ei tartte kyllä todellakaan tulla lähelle, mutta jos pyydän, ois syytä olla viivana paikalla, herkkujen kanssa, huomioida, silitellä ja pussailla. Sanoja voi varoa, iha varuilta. Koska ei tiedä alanko itkeä vai nauraa ja miten tulkitsen minkäkin asian, koska todennäkösesti tulkitsen miten sattuu. Mä olen nainen, vaikka välillä tuntuu joittenki asioiden kohdalla että olenkin mies. JA ei, en minä hiuksiani vihaa sen enempää kun ei menkkapäivinä, ellei satu olemaan just sillon juurikasvua helvetisti, letti sotkussa tai jotaki. Finni voi tulla mihin paikkaan vaan. Sieraimessa aika ikävä. 15. kohta vois mennä mun kohdalla niin että "hiljaa nyt, minä puhun!" Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se että joku ei kuuntele tai keskeyttää, sama se onko menkat vai ei. Ja en nyt sentään kaikkia halua vetää turpaan mutta kannattaa varoa niitä sanoja, iha varuilta. Jos ei siks että vetäisin turpaan nii ainaki siks ettei tiiä miten reagoin muuten. Miks ei miehillä ole kuukautisia? Koska niillä on erektio-ongelmia, liian pieni (ainaki omasta mielestä ainaki...ja seksi on tekniikka- ja taitolaji jos pieni onkin)
Ja ajatukseen: miksi aina minä...koska sä ajattelet niin, kyllä se siitä, ei ne ikuisuuksia kestä, kyllä ne vaihdevuosien vaivat sitte korvaa menkat. Kylmiä ja kuumia aaltoja vuoronperään, kuivat paikat ja seksiäkään ei enää tee mieli.
Semmosta minä tällä kertaa.
Joku saattaa ajatella että miten toi ämmä tollasta kirjottaa mutta mä vastaan että koska mä voin, koska miks ei.. =D

Sunnuntaita lukijoille =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti