lauantai 4. lokakuuta 2014

Lauantai!

Ei itketä lauantaina, ei viitsitä murjottaa...ei, koska täällä ainaki paistaa aurinko! =))) Syksyn värien kirjo pihalla, kivan kipakka keli, olematta kuitenkaan liian kylmä. Eilinen ahdisti, kaikki mun sanomiset ymmärrettiin väärin, kunnes joku sai mut piristyy, vaikka ei se sitä varmaan tiedä. Tai voi tietääkkin, mutta sai kuitenki piristyy ja sit mää näin melkosia unia tästä mystisestä mieleni piristäjästä. Heräsin aika onnellisena, koska näin niin kivaa unta edes. En nyt tohi mennä yksityiskohtiin mutta aatella, siinä ei silti ollu mitään seksististä!
Vaikka tila on ollutkin viime päivinä....no, miten sen sanoisi.. En sano.
Kauheita kivoja kuvitelmia. Haaveita ja hulluja päähänpistoja. Eikä edes ole kevät.
Ja sitä mä oon tässä miettiny että pitääköhän jotkut miehet mua vähän tyhmänä.. Yksikin tuttu jonka pari kertaa oon nähny, laittaa viestin että "kaunis kuva", johon vastaan tietenkin kohteliaasti että "kiitos". Seuraa kysymys: "miten sulla Milla menee?" Johon vastaan että ihan hyvinhän tässä kai.. Niin voitteko vittu kuvitella mikä on KOLMAS kysymys?!?! En ois arvannu minäkää, koska se oli että "olisitko sä mun uus kulta?"
Mä oisin iha mielelläni halunnu nähä mun ilmeeni ku mä luin sen! Ja siis minä tiedän että tuo ihminen kysy sitä vielä tosissaan. Mutta eeeeiiiiih... =D ei minusta saa "uutta kultaa" sillä että kysyy kuulumisia ja kehuu kuvaa kauniiks! =D
Vaikka minä tässä parisuhdetta kaipailenkin, niin ehkä minullakin on jonkunlainen rima, jonkunlainen omanarvontuntoni, moraali ja se että kysyy asiaa noin suoraan, on mun mielestä aika...oksettavaa. Kuitenki sille samaiselle hepulle oon ennenkin sanonu että en halua sen kanssa yhtään mitään. Ja sitten nämä joilla menee huonosti omassa parisuhteessa ja alkaa mun vonkaaminen, ei kun se tilanne ei muutu miksikään, en halua, nii en saatana ollen halua. En silloin kun menee huonosti omassa suhteessa, en sen jälkeen, ennen uutta suhdetta, ikinä.
Kertahorjahduskaan ei tarkoita suhdetta automaattisesti.

Mutta mulle tulee yövieras, sellanen söpö ja rutisteltava. Kaverin pikkunen =)
Oma tenava tolskaa jotaki tuolla huoneessa, liekkö vaihtamassa taas järjestystä, tällä kertaa yksikseen, koska kolina on melkoinen.

Kanankoivet uuniin ja hassuja ajatuksia, muittenkin päivään, aurinkoo ja lämpöö, tai jos ei paista aurinko siellä missä luet tätä nii minä voin lähettää täältä virtuaalisesti aurinkoa muuten sun päivääs, ota koppi! =)

Haliruts pus kaikki palleroiset <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti