torstai 16. lokakuuta 2014

Mulla oli kivat päivät, ilman vastuuta lapsesta =)
En mä nähny kaikkia kavereita joita piti, mutta ehtiihän tuota.
Perjantaina menin yhen kaverin luo jonne tuli muutama muukin kaveri, sieltä sitte toisen kaverin luo jonka luona oli kaksi muuta sen kaveria joista toisesta tulikin eron myötä kaverin kämppis. Siitä baariin, grillille, kaverin luo takasin taxilla. Humalatila oli melkonen. Yöllä heräsin ku tää kaverin uus kämppis rymys en tiiä mitä, menin hakee vettä ja säikähdin iha kauheesti ku se oliki yht'äkkiä mun vieressä. Siitäpä sit kumpikin nukkumaan ja aamulla alotettiin uudella nousulla, saunalla ja fiilistelyllä. Haettiin viinaa lisää ja mentiin yhteen paikkaan. Siellä avauduin kaverin uudelle kämppikselle ja mä ajattelin että nyt oon ihastunu siihen. Pistin sen kännin piikkiin ja jonkun kaipuun houreiksi. Minä kun majailin heillä, niin olin siellä sit perjantaista tiistaihin ja eilisestä keskiviikosta nyt tähän päivään, olin vaan yhden yön kotona. Niin rentoo olla noitten kahen kanssa, olla niitten kanssa päivät ja illat, tykkään niistä niiiin paljon, tärkeitä ihmisiä <3
Noina kahtena muuna päivänä mä olin porukoilla ku siskon perhe oli niillä ja sukua lappas ku venäläisiä anttilassa. Kaikki halus nähä vauvan.
Mää oon vähä väsy...katon samalla telkkaria. Ajatus ei kulje nyt kovin hyvin.

Mutta kaiken kaikkiaan oli kiva "loma" ihanien ihmisten seurassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti