maanantai 22. syyskuuta 2014

Pitkästä aikaa..

En oo hetkeen kirjotellu mitään julkaistavaa, ku on ollu niin henkilökohtaisia juttuja mitä oon kirjotellu, mutta nyt jo jotain muillekkin =)

Onhan se kiva kun ollaan reissussa vanhempien ja muksun kanssa, niin ei tuu rellestettyy koko retkee, mutta kun on niin läheisten (kaukaisten) ihmisten kanssa samassa tilassa lähes koko ajan 3 päivää ja kaks yötä, nii alkaa pikkasen kiristellä ruuveja, jollakin kun on vissiin elämäntehtävä valittaa ja vittuilla millon mistäkin.
Nimiäiset meni hyvin ja tätin muru sai hienon nimen.
Äiti hurjiintu ja osti mulle takin ja huivin, joten mun itteni ostettavaks ei jää ku kengät tällä viikolla, sikäli mikäli mä tältä kauheelta taudilta kykenen. Mä niin toivoinkin jo että tää yskä jatkuu ja pahenee. Helevetti. Ei täs ookkaan ku pari kolme viikkoo siirtyny vesijuoksuunki meno, eka yskän takia, sitten remppapäivät, nyt taas yskä. Mutta no, mulla on tänään lekuri ja mua sattuu keuhoihin ja pää täynnä räkää. Valivali.
Ois ees paremmassa kunnossa loppu viikosta, koska mulla saattaa olla jotain kivaa tiedossa sillon... =) ehkä....jotain mitä oon täs jo tovin odottanutkin.. Eikö olekkin salaperäistä ja jännää? Niin minustakin.. =P

Mä olen niin fiksu tän läppärin kanssa että sain kadotettuu, en tiedä miten, tuon alareunan, enkä saa sitä enää takasin. Ei estä netin selailua, mutta häiritsee....! =D

Mä en nyt jostai syystä pysty tuottamaan kovinkaan mielenkiintosen oloista tekstiä mutta eiköhän tää tästä... Rupeen tekee makkarakeittoo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti