tiistai 2. syyskuuta 2014

Jos sitä kirjottelis tässä taas aikansa kuluks...
Mun piti eilen ostaa uus puhelin mutta en ostanukkaa, ku jos buuttaa tuon HTC:n ja sais sillä sen toimii paremmin.. Sen sijaan käytiin raxissa Janin kanssa ku näin keskustassa. En mä taas paljo mitää jaksanu syödä ja sit alko väsyttääkkin iha kauheesti, muutenki oli aika "koomanen" päivä aamusta asti.. Jani lähti kotiin, tai jonnekki, ja mä mä viel Sokokselle ja sain ostettuu uuden ripsientaivuttajan ja luomivärisiveltimen ja sit ostin tollasen baby lips huulirasvan, tuntus olevan oikeasti ihan hyvä huulirasva, vaikka epäilinki että onko tääkin taas joku uus villitys kaikkien naisten keskuudessa josta pitää iha vaa periaatteessa kohista, kehua ja ilakoida.
Hyppäsin sit ostosten jälkeen bussiin ja tulin kotiin...mittasin kuumeen ja näytti 37, mun normilämpö kun on matalempi nii tuntuu heti kurjalta ololta.. Ja 38 asteessa tuntuu että oon kuoleman kielissä jo. Otin panadolin ja koitin nukkuu, mutta eihän siitä mitään tullutkaan, mutta katoin leffan...The Last Song:n puoleen väliin, sitte Meidän perheen tähtien jälkeen katoin loppuun. Oli kyllä niin tunteikas leffa että nessuja meni.. =D nessut kuulostaa paremmalta, oikeesti pyyhin silmiä iha vaan soft embon wc-paperiin..
Sitte nukkumaan..

Oon tänäänki iha tukossa.. =/ viimeks äiti arveli että mun on mentävä ton yskän takia astmatestiin, eilen se alko panikoida että jos mulla onkin syöpä kun lämpöä nosti...hmmm...no, jospa mulla ei ois nyt kuitenkaan syöpä.. =D tätä sitkeetä flunssaa on ollu muutenki. Muillaki.

Tylsähköjä päiviä....alavireessä tää alkuviikko..
Suihkuun -->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti