maanantai 16. tammikuuta 2017

Pikauutiset

Tulee olemaan varmaan aika rankka kevät kun joutuu käymään läpi helvetisti asioita, mutta vaikka joku ei muhun usko, niin onneks mä itse uskon itseeni, ja se riittää mulle. En ole virheettömiä ihmisiä nähny ja on ihan ok olla puolikaskin tai puolimatkassa johonkin, kunhan on matkalla ja ei sen matkan koskaan pidä loppuakkaan. Mä ymmärrän mun heikkoudet, mutta mä olen silti ihan hyvä tai ainakin se ok, en minä sille mitään voi jos joku on niin heikko ettei mun huonoja puolia kestä tai ei näe mitä mä olen sisimmältäni ja mitä mulla on annettavaa. Ja mitä se kertoo siitä joka ajattelee näin, että mä olen yhtä vikaa ja että minusta ei muka ole mihinkään? Niinpä niin..

Mä en olis halunnu että sä luovutat kun mä nään niin paljon mahdollisuuksia, mutta yksin on paha mitään muuttaa muuta kuin itseään, joten mä keskityn itseeni ja yksin kun susta ei siihen matkalle ole mun rinnalle kulkemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti