tiistai 11. syyskuuta 2012

ärsytys

Mua ärsyttää helvetisti. Mulla ei pitäs olla mitään syytä miks ärsyttää, kaikki pitäs olla hyvin ja oikeastaan onkin, mutta, asia josta en voi mainita, parikin asiaa, toinen vain ärsyttää, toinen ei.

Positiivisuuslista:
Mä oon tavannu ihania ihmisiä.
Mulla on huippu perhe.
Vaikka mä en oo töissä, mulla menee silti hyvin.
Mä voitin pelikoneesta eilen neljäkymppiä.
Mulla on ihania ystäviä. Muutama.
Mulla on niin paljon kokemuksia, hyviä ja huonoja, että olen siksi rikkaampi kun muut.
Mulla on tunteita.
Mä olen spontaani.
Mä oon hyvälläkin tavalla hullu.
Mä oon voittanu lentojännityksen.
Oikeastaan mä olen ihan hyvän näköinen nainen. Tai, eräs ihminen sanoi että "söpö", niin kai mä sitten olen =)
Mulla on maailman ihanin tytär.

Tässä mä istun sängyn laidalla ja kirjotan. Ja hymyilen =)
Mutta nyt hakemaan tyttöö koulusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti