maanantai 4. huhtikuuta 2016

Mulla on koti, mulla on sopivasti rahaa, haaveita, tuttuja ja kavereita, lapsi, ruokaa ja mä pärjään välillä huonosti mutta enimmäkseen hyvin. Välillä sattuu selkään mutta mä pärjään, jos en hyvin, niin välillä huonommin =)
Mä en tiedä missä mun mies on mutta ehkä se jossain on, että voit nyt kertoo olemassa olostasi, koska tätä rakkautta ois aika paljon annettavaa..

Mun kumppaniaarrekartta..

- ymmärrät minua
- hyväksyt mun harrastukset (käärmeet ja hämähäkit ja ehkä liskot jos keksin haluta sellasenkin vielä)
- hyväksyt minun menneisyyden
- olet terveesti mustasukkainen
- olet väkivallaton henkisesti ja fyysisesti
- osaat riidellä/opit riitelemään ja osaat olla lietsomatta minua
- osaat käsitellä minua ja huomioit minua
- suhtaudut minuun ja tekemisiini huumorilla ja lempeydellä
- olet jotain aivan muuta mitä minun edelliset on olleet
- kuljet puhtaissa vaatteissa, huolehdit itsestäsi
- osaat tai opettelet lukemaan minua, jos en osaa sanoa jotain asiaa suoraan
- olet ehdottoman rehellinen (valhe ja puhumattomuus, jonkun asian kertomatta jättäminen, jonka kuulen myöhemmin muualta, satuttaa enemmän kuin että kerrot suoraan itse vaikka asia minua voisi loukatakin)


Hui...olinkohan vaativa. Osviittaa vain kuitenkin, eikä kenellekkään paineita ja pilkettä silmäkulmaan.. =D

Pus ja rakkautta kaaaaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti