keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Just eilen mainitsin kaverille kun yks tuttu ei saanut oikeaa hoitoa kun meni lääkäriin valittamaan outoa oloa, vaan kouraan lämästiin mielialalääkkeet tutkimatta asiaa sen kummemmin. Myöhemmin selvisi että tällä tutulla oli kilpirauhasen vajaatoiminta. Minä kävin tänään terkkarilla ja tutkittiin mun vanhoja verikokeiden tuloksia, sieltä löyty lukuja jotka on todella lähellä sitä rajaa että onko mulla kilpirauhasen vajaatoiminta, viiterajojen sisäpuolelle jää, ihan siihen rajoille. Eli ainakin osa mun add/adhd oireista voi selittyä vajiksella, eli en muista muista mitään, ajatukset katkonaisia, väsyn, hengästyn ja tuntuu että en saa unta riittävästi. Viime viikonlopun reissusta (ja treeneistä palautumisista) kestää useempi päivä. Ja kun väsyttää, unet on katkonaisia, niin vähemmästäkin vituttaa ja kiristää kuuppaa. Mennään sit ens viikolla verikokeisiin (natrium- ja kaliumarvotki ollu vuosi sitten persiillään ja kolesteroli katotaan ja mitä muutaki vielä) ja samalla otetaan jäykkäkouristusrokotus. Mua hirvittää jonkun verran kun nyt on just kauheesti muistettavaa asiaa, pitää käydä siellä ja tuolla ja täällä ja vaikka vitun missä!
No...eihän siinä, taipuu voi vaan vähän mutta katketa ei voi. Pahemmalla ryminällä eteenpäin kun ennen, alta pois hiippailemasta kun minä tulen ja raivaan tietä!!! Miten sen teenkään, mutta raivaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti