maanantai 18. toukokuuta 2015

Härdellipää

Päässä sen sata ajatusta ja pitäs tehä sitä ja tätä ja tuota ja pitäs ehtiä kirjottaakin samaa vauhtia mitä ruukaa ajatusta tulla. Joten, mä koitan olla nopee ja koitan keskittyy ees tähän kirjottamiseen. Imurikin rojottanu kahdessa eri osassa jo monta päivää, itse imuri eteisessä ja yksi putki keittiössä. Jee. Katoin tätä kämppää ja mua kyllästyttää... =/ jotai tartteis tehä, mutta en oikeen tiiä mitä. Jotai tummaa linjaa suosisin. Väriä kuitenki sopivasti, tummaa rauhoittamaan. Mulla on tän viikon torstaina aamulla kymmeneltä aika tonne typpiin. Sitä kautta kaiketi oon sit pääsemässä sinne adhd tutkimuksiin, ainaki mulle niin vähä lupailtiin. Leivoin tänään muffinsseja. Ajatuksen sain puolen päivän aikaan, kauppaan pääsin pari tuntia myöhemmin (koska satoi vettä ja välillä kovastikin) ja siitä kolme tuntia nii aloin tekee ne. Tuli hyviä. Ostin vaan vahingossa serbialaisia vattuja. En kyllä tiiä oisko siellä muun maalaisia ollukkaa. Tottakai mä koristelinkin ne muffinssit niillä vatuilla, sitte selvitin ettäö serbialaisista vatuista voi tulla ripuli tai yrjötauti ennen kun ne kuumentaa, niin ronklasin kohta ne jo sulaneet vatut roskiin. Taikinassa olleista vatuista varmaan kuoli pöpöt 10 minuutissa ja 200 asteessa. Toivottavasti. Täällä on valot kaikissa huoneissa ja tiskit levällään, siis ne joita en saanu tiskattuu kerralla ja ne joita tuli leipomisen takia. Mun tekis mieli leipoo vähä muutaki....mutta en mää viitsi. Nyt sitte vaan ajatukset pihalle, silläki uhalla että joku sanoo pöljäks. Ei mua kyllä haittaa vaikka joku niin sanoisikin ku tiiän että oon. Haha! =DDD
Ooooooh, rakas tulee huomenna ja nii muuten varmaan minäkin. Sitte perjandeina Jyväskyllään ja siitä Jämsään ja vkl siellä. Sunnuntaina onnibussilla kottiin. Pääsee saunaan.. <3
Tulin tossa joku aika sitte suihkusta ja naama tuntus huutavan rasvaa, karisee nahka kohta rikaleina ja kiristää. Jos mä nyt kohta nousen...sammuttelen ees valot ja koitan saada itteni rauhottuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti