torstai 14. marraskuuta 2013

HK:n Sininen

Ei sieltä kaupasta ole mikään pakko ostaa kahta paketillista HK:n sinistä makkaraa sen takia että se on tarjouksessa, vaikka siitä ei edes oikeastaan tykkää. Mutta hyvin on menny, ku on tehny silti mieli. Oikeastaan tekee vaan mieli syödä jotain. Ravannu jääkaapilla...ikään ku sinne aina välillä jotain ilmestyisi itsestään.. Äsken kävelin keittiöön, kuten muinakin hetkinä tänään aiemmin, hakeakseni sieltä lompakon koska siellä on avainlukulista ja tarviin sitä kelan juttujen takia, niin mä oon unohtanu sen. Joka kerta. Oon sit saattanu käydä vaan kääntymässä siellä.

Ja pään sisällä sirkus. Tulee varmaan taas hieno yö.

Oon kaks päivää katellu risteilyjä ja hintoja, funtsinu ja näin...joulun jälkeen heti voisin lähtee. Ja jos on rahaa, nii lähenkin. Kyllä mä jonkun aina mukaan löydän =D

Kuulin aivan mielettömiä juttuja..!!! ^_^  <3
En voi kertoo vielä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti