tiistai 7. syyskuuta 2010

='(

Rakas eksäni lähti eilen enkelten mukaan.. Hyvää matkaa Konsta <3
Anteeksi etten kyennyt sinua rakastamaan niin paljon että kaikki olisi vielä ollut parhain päin. Mutta kyllä sinä tiesit että olit minulle tärkeä, rakas ja minä olin sinulle. Kerroithan sen monesti puhelun päätteeksi. Viimeisin puhelu oli viikonloppuna, kaksi päivää ennen kuolemaasi ja muistelen sinun sanoneen taas niin. Olit saanu uuden sängyn, hehkutit sitä ja sanoit vielä että nyt voi olla vaarana tippua sängystä, ei voi enää pyöriä =')
Nyt olet poissa...emme tapaa enää mutta pysyt mun sydämessä aina ja ikuisesti, enkä unohda sua koskaan, enkä niitä hetkiä mitä meillä oli.
Mutta siitä olen varma. sun kuolema oli onnettomuus.

Nyt toivotan sulle rauhallista matkaa jonnekin missä me vielä tavataan jatkoilla <3
Ikävä on kova ='(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti