keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Väsypoikkiraato...

Olipahan taas päivä.. Edelleenkin, shoppailu on rankkaa hommaa.
Heräilin vähä normaalia aiemmin, mikä kostautu sillä että mulla oli iha helevetin huono olo ku olin lähössä ovesta. Niin on aina kun herään "liian aikaisin".
Kaveri haki, mentiin toiselle kaverille tyhjentää sen tiedot tosta luurista, sitte matkukseen, löysin nimiäisiin paidan, yhdet aivan huikeen hienot rintsikat 2,95€!!! Joten, en vaan voinut niitä jättää siihen hyllylle, kun oikeen kutsuivat...sitten löysin alushousuja...niissä lukee persiissä "sexy saturday", therapy thursday" ja "wild wednesday" ja sitte sellaset kivat joissa ei lukenu mitään, mut ne oli aivan hitsin söpöt muuten ;D <3 Tigerista käsisaippuaa. Halpa-hallista ruokaa. Sit pikaseen pyörähtää kotona ja siitä amiskalle kaverin näyttömallisuunnitteluun, mietittiin miten värjätään ja tehtiin harjotuskampaus. Olikin hommaa saada pinnit pois ku ne meni ristiin rastiin ja lakkaa puol pullollista ja tujua vielä. Sit soittelin iskälle sieltä amiskalta et hakee muksun meiltä niille ku mulla kestää kuitenki jonkun aikaa vielä.
Sittenpä velkojen hakeminen, kotiin ja heittäydyin sohvalle...selkäni mun =/
Viestejä ja puheluita sinne tänne ja muksu kotiutu.
Oltiin vaan.
Sitte mun piti alkaa tehdä possun suikale-paprika-herkkusieni sapuskaa, nuudelin kanssa piti se eväs vedellä mutta enpä jaksanu nuudelia keitelläkkään. Tyttö söi vähän, minä loput...pikkusen jos nälkä ku en oikeen ennättäny missään välissä syödäkkään kunnon ruokaa. Ja nyt sit söin huomisenki ruuan ikään ku en ollu ruokaa nähny viikkoon.
Tyttönen nukkuu, mä katoin Iholla -sarjaa. Parempi tää ku ne aiemmat.
Kaks kaveria oli sairaalassaki, enkä kumpaakaan ehtinyt käydä kattomassa =/ tosin toinen on siellä vielä huomennakin.
Nyt iha väsy. Selkään sattuu. Kohta ehkä jo nukkumaan, kunhan selvitän tuon tukanreuhkan loppuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti