tiistai 23. syyskuuta 2014

Shoppailua, lapsuusmuistoja ja militaristisia dokumentteja

Hieno yhtälö. en voi muuta sanoa.

Heräilin ja aattelin nukkua vähä lisää mutta aattelinkii nohevana nousta sängystä ja päätin että lähen keskustaan. Lähettiin tytön kans kauppaan, ostin sille eväät ja laitoin kävelee kouluun, itse hyppäsin bussiin. Sokkarille ostaa uus meikkivoide, yks baby lips lisää ja irtoripset. No, kai minä niitä räpsyttimiä sitte tarvitsen joskus ku ne piti ostaakkin. Apteekkiin hakee reseptilääkkeet tähän tautiin ja ÄÄS-Markettiin ostaa ruokaa.. vähä holtittomasti taas ostelin kaikkee, mut oli mulla selkee ajatuskin että teen kanasalaattia joku päivä....huomenna ehkä. Sit täs tolskasin tovin ostosteni kanssa ja samaan aikaan söin ja otin ekan tabun Amorionia ja suihkauttelin sumutteet klyyvariin. 11 aikaan Sari kävi pyörähtää ja sen jälkeen vielä lähikauppaan ku enhän mä kaikkee muistanu tai älynny sieltä keskustasta ostaa. Piti ostaa vaan maitoo ja tiskiharja noille viemäreille, ostin kaks dippiä +  kermaviilit ja juustosnackseja, vichyä, banaaneja ja pelasin pari euroo ja unohdin tiskiharjan. Kyllä mä siinä hyllyn luona pyörin todetakseni etten mä sieltä mitään tarvitse edes. Niin...ei kai sitä tarvitse jotain mitä ei muista tarvitsevansa. 
Vähä pelailuu ja sit Lauri Törnistä (mielenkiintoinen tyyppi ollut) dokumenttia ja tossa on muitaki mielenkiintosia mitä pitää kattoo kohta. Tai illemmalla. Tai huomenna. Tossa taustalla nyt pyörii tämä

Keli on talvinen vaikka ei toi lumi maahan jääkkään, mutta jotenkin nautin tästä syksystä vaikka sade piiskaaki tuulen kanssa naamaa mutta saa pukeutuu taas lämpimästi villasukkiin ja neuletakkeihin ja saatan ostaa jotkut hienot kumpparitkii, nykyään ku saa ostettuu muunkinlaisia ku nokian mustia tai jotaki keltasia hai-kumppareita. Mulla kumpparit....hmmm...ei oo iha hetkeen ollu. 
Mutta mieleen tuli ku olin lapsuuden kesät pöndellä ja laitoin johonki 34 jalkaan ukin melkeen 50 kokoset kumpparit ja lantsailin pitkin pihaa ne jalassa... =) oi muistoja niiltä kesiltä. Ei paljoo ollu huolta ku pellollaki juoksi ku heikkopäinen ja pikkusisko juoksi "miinaanki" kerran. Sillä onkin noita paskajuttuja takataskussa enemmänkin. Mä olin yleisönä sille mökillä ku yks aatteli vähä tanssia siinä huussin kannen päällä ja hupsista saatana ku toinen jalka lipsahti sinne paskaan! =D mä juoksin nauruun tikahtumaisillani mökkiin ja kerroin vanhemmilleni ja enolle ja sen vaimolle että H tippu huussin reikään. Kaikki muut nauro vedet silmissä mutta äitillä tuli paniikki ku tietenki luuli että se on ihan kokonaan sinne tippunu, sitte kohta huomattiin ku se hyppii yhellä jalalla pihan poikki saunalle pesemään sitä paskaista jalkaansa =D oiii että! ='DDD tämä ei siis ole tapahtunut viime kesänä. Eikä toissa kesänä....no, tällä vuosituhannella =P
Kerran H hyppäs pyörän selkään, jossa satula oli liian ylhäällä ja jalat hädin tuskin ylsi polkimille ja vingersi menemään laulaen että "kulkuset, kulkuset", mummon kanssa saatiin hyvät naurut.
Itsehän olen mennyt yöpuku päällä kouluun toka luokalla..."ai yöpuku, ei ku tää on oloasu!" Punanen, jossa Mikki-hiiren kuvia.. =DDD nykyään pukeudun kai vähän järkevämmin, ainaki omasta mielestä esim. tänä aamuna laitoin farkut, villakangastakin, huivin ja kengät ja laukku ja meikaksinkin, ainakaan kukaan ei katsonut oudosti. 

Mutta kivaa tiistaita niille jotka sattuu lukemaan! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti