maanantai 22. syyskuuta 2014

Tämä ei johdu sinusta, vaan minusta.

Mietin tässä, kuinka monesti oon kuullu sen että "ei se susta johdu, vaan minusta", kun ei voi enää tapailla tai pitää yhteyksiä jne kun huomaa ettei natsaakkaan. Ihminen joka sanoo noin toiselle, vissiin pitää toista vähän tyhmänä.
Jos mä tapaan tyypin jonka kanssa mulla ei kemiat oikeen tunnu kohtaavan niin en mä ajattele että se johtuisi minusta, ollaan "me-tilanteessa" kuitenkin vielä siinä kohtaa mun mielestä. Eikö ois kivempi sanoa että "meidän kemiat ei kohtaa, jätettäisiinkö juttu tähän" tai "meillä on niin eri arvomaailma että en usko meistä tulevan tämän kummempaa"? Niin, ja sanoisi ylipäätään.
Ihminen, joka on sitoutumiskammoinenkin, niin kykenee sitoutumaan kyllä, kun kohtaa ihmisen johon kokee fyysisen vetovoiman lisäksi muutakin....saman tapainen ajattelutapa, saman tapaiset päämäärät, arvomaailma, kemiat...mutta mun mielestä ei tartte olla kuitenkaan samanlaiset luonteet koska...no, ei kaksi aivan samanlaista vaan voi tulla toimeen keskenään, ellei oo helvetin hyvä tuuri. Se tasapaino suhteissa säilyy mun mielestä sopivasti erilaisten luonne-eroavaisuuksien vallitessa.
Suhdediipadaapaa tässä taas pienessä mielessäni pyörittelin, koska en ymmärrä tuota sanontaa, koska erilaiset elämät ja päämäärät jne ei kuitenkaan ole asia joka on "ei se susta johdu vaan musta", asiat vaan on niin joskus.
Summa summarum: joskus tyypit ei vaan sovi toisilleen tai toisessa on niin iso ns. vika että menee maku, mielenkiinto ja innostus.

Sitten. Joku mies on joskus laatinu jonkun listan naisille, siellä oli kohta mitkä kyllä vois olla iha yhtä hyvin toisinkin päin. Esimerkiks jos mä kysyn että "onko jokin hullusti?" (tms) ja mulle vastaa että kaikki ok, niin tottakai mä käyttäydyn siten että sillä miehen tekeleellä on kaikki ok. Että osaa ne miehetki olla vaikeita. Mää oon huomannu. Ei pelkästään homot.

Mulla ei oo kauheen hyvä ulosanti ollu tässä nyt hetkeen, hajanaista tekstiä ja ajatus sieltä ja toinen täältä, mutta eikös mulla aina vähäsen ajatus harhaile iha muutenkin.. =D
Ihana poskiontelontulehduskin päällä...vittu jee... Huomenna mä taas ehkä jotaki kirjottelen.....jos jaksan....jos tulee jotai kirjoteltavaa.... =)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti