tiistai 9. syyskuuta 2014

Mulla on ollu tässä viime päivinä vaikka mitä ajatusta mistä oisin voinu kirjotella, mutta mä en oo jaksanu. Semmoia ohi meneviä ajatuksia, muutaman sanan lauseita, jotka on tuntunu turhalta kirjottaa ja osa on ollu sellasia joita oon kyl kirjottanu mulle itelleni. Ja koko ajanhan mulla on jotain mistä ois kiva kirjottaa, iha vaikka julkisestikkin mutta en mä sit, ne on vähä sellasta toistoa tietyistä aiheista. Eri muodoissa.
Mutta yks mitä oon miettiny. Kun tapaa uuden ihmisen, juttelee sen kanssa ja sit ehkä tapaa ja toinen sanoo: "mitäs jos oltaski vaan kavereita?"
Mutta vaikka kavereita ei koskaan kuulemma voi olla liikaa, niin vittu mitä paskaa silti. Joidenki kanssa on iha fine jäädäkki vaan ystäviks/kavereiks, mutta en mä oo etsimässä uusia ystäviä. Ja jos ei etsi vakavampaa, tai ole edes sillä mielellä liikkeellä että tarttuisi mieluiten johonkin vakavaan, niin miksi ei voi vaan kirjottaa että "en etsi elämänkumppania", "haluan vain seksiseuraa", "kaipaan vain juttukaveria" tai "olen sitoutumiskammoinen" jne jne....mitä syitä nyt kullakin on ettei halua vakavampaa, mutta tärkeintä on siis mun mielestä että sen kertoo. Onhan tässä sekin että ei voi tietää miten synkkaa jonkun kanssa, mutta miten joillakin vaikuttaa niin paljon pienikin juttu siihen ettei voi ihmiseen tutustua? Ja mitkä on ihmisen arvot, pohjimmiltaan? Mitä ihmiset vaatii toisiltaan tavatessa mahdollisen potentiaalisen miehen/naisen?
Sen minkä minä ja moni muukin on huomannut, että rima on korkealla.. vittu, pitäs olla hyvässä asemassa, arvostetussa ammatissa, pitäs olla luonnostaan äärettömän kaunis ja virheetön...vaikka minä itsekkin arvostan hyvää ulkonäköä ja sitä että pitää itsestään huolen, niin silti välillä tuntuu että se ulkonäkö merkitsee ihmisille ihan liikaa.
Joskus kun asettaisi realistiset toiveet...esim. ei haittaisi jokin pieni kosmeettinen vika toisessa jos luonne on kiva, mutta kaikissa meissä on luonteessakin varmasti vikaa, mutta se mikä on kenellekin iso juttu niin on eri asia, mutta jos nyt puhutaan sellaisista periaatteessa pienistä jutuista jotka ei oikeasti vaikuttaisi siihen suhteeseen, mutta ei kelpaa ihan vaan sen korkean riman takia niin on aika perseestä.

Ajatus katkes.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti