torstai 4. syyskuuta 2014

Sämpylöitä ja unia

Johan on markkinat!! Tänään tein porkkanasämpylöitä ja uunissa on vielä evakkoo...mikähän ahkeruuen kärpänen mua on purassu.. =D en valita, antaa nyt mennä vaan ku virtaa riittää! Kunhan ei joka päivä tee mieli leipoa, tällä menolla loppuu pakastimesta tila, siellä kun on äitin tuomia mehujakin jo aika paljon. Ja tällä menolla jos leivon herkkuja nii alkaahan tää näkyy kohta keskivartalossaki. En kyl ite oo noitten leipomusten perään niin perso, mutta nuo sämpylät meillä hupenee aika hyvää vauhtia. Mulla loppu kesken leivonnan jauhotki ja ku tytö tuli kotiin nii hihkasin että ei kannata ottaa kenkiä pois ku saa lähtee kauppaan ostaa lisää venhäjauhoja.. Kohta tuli kotiin ja sano ovella että "jauholähetys, heihei" ja anto jauhopussin mulle, itelleen oli vaivan palkaks ostanu riisisuklaata. 
Ainiii......perunat kai laitettava kiehuu, ei kai sitä pelkkää evakkoo syyä...vaikka menis mulle ilman pottujaki mutta...

Kerroinkos mä jo eilen mun unesta kun muutin Jyväskylään ja Ouluun, mulla tais olla molemmissa paikoissa opiskelupaikka... No, nyt kerroin. Mie toivon että mulla saattas olla tässä joskus helvetin hyvä syy muuttaa Jyväskylään oikeasti. Viime yönä sit olin jossai puisessa laivassa, myrskyssä, yhen ihmisen kanssa kahdestaan, tehtiin yhteistyötä että saadaan se laiva pidettyy pystyssä ja kurssi kohillaan, oli oikeesti aika kova myrsky mutta mua ei pelottanu ku en ollu yksin siinä laivassa. Se oli jännä uni, hyvällä tavalla.
Aamulla kun heräsin toisen kerran, avasin Suomipopin nettiradion ja siel alko samointein soida Stellan Aamunkuiskaus.

Mutta...ne perunat..kohta pitää paistiki ottaa uunista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti