perjantai 15. elokuuta 2014

OTSIKKO!

Mun pää on taas yhtä sumua ja sirkusta. Mulla on levoton pää. Kahvi. Se teki tän olon. Ehkä. Jos mä menisin kylmään suihkuun tai laittasin pään ämpäriin joka on kylmää vettä täynnä. 
Dingon Hämähäkkimies, ja mä oon iha hurjana. Nään sieluni silmin itteni jossai irkkupubissa kolistelemassa kolpakoita. Rempseetä meininkiä. 
Ihmettelen maailman menoa, ihmisiä, ihmisten luonteita, elämän tilanteita. Sitä miten tilanteet muovaa luonnetta ja asennetta asioihin ja suhtautumista muihin ihmisiin. Mikä merkitys on niillä asioilla joita oot tehny ja joita oot jättäny tekemättä. Minkälainen ihminen voi rakastua minkäkinlaiseen ihmiseen.
Näitä ajatuksia ei saa hukata. Tää on mun pään sisältä, mun tuotoksia. Kaikki mitä oon kirjottanu ja tuun kirjottamaankin. 
Tämä hetki kun sydän hakkaa ja oot sumussa ja odotat jotain mitä et oikeastaan edes tiedä, mitä odotat.
Tää on varmaan jonkun mielestä hullun puheita mutta ei ainakaan selväpäisen. Heh, ihan sama =)
Selvinpäin mä silti oon. Kahvii vaan juonu ja kohta syön nakkisoppaa jossa on niin paljon nakkeja että kasvikset on vaa sattumia mun keitossa.

Kiitos kun luit. Jos luit.

(tähän vois jonkun hyvän biisin linkittää jos keksisin että minkä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti