maanantai 25. elokuuta 2014

Maanantai!

Vaikka mua väsytti aivan helvetisti aamulla niin voin kertto että kyllä piristi ku Hede tuli meille, leikkasin sille sivukaljun ja sitte Raxiin syömään, paljoo en syöny mutta kivan pikku ähkynhän sitä jo siitäkin sai. Mä en muista millon viimeks mä oisin ollu keskustassa neppailemassa ja vaikka vettä tulla tihhuuttiki nii ei se haitannu ku sit nähtiin Janikin. Kelalle ja bussiin, just ehdin kyytiin.
Nyt täs kotona istuskellu ja ootellu tyttöö kotiin koulusta.
Sit viel ootella loppuviikkoo ja kattoo mitä se tuo tullessaan... =)

Kotona piti kattoo et onks minussa jotai hassusti ku sokkarin eessä joku vanha setä virnuili mulle. Ihan melkeen ahistuin ku tuijottaa ja virnuilee vaan. Oiskohan siltä pitäny kysyy että onko sillä joku ongelma? O.o

Mulla on ollu tähän asti kiva maanantai. Ja jos kysyn että onko teillä muilla ollu, nii onko se vittuilua? =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti