torstai 7. elokuuta 2014

Biisejä mun elämästä

Ei listata eroihin liittyviä biisejä vaan niitä jotka koskee mua jotenki muuten.

Kaija Koo - Tinakenkätyttö
Yö - Kultasiipi
Retropop - Valmis uuteen nousuun
Kaija Koo - Surulapsi


Ja...

Hmmm....mun elämä on menny näin. Mä en saanu teininä....siinä 15-17-vuotiaana lähtee festareille tai minnekkää. Mun piti aina informoida menemisistäni, sillonkin kun muutin kotoa pois paria kuukautta vaille 18-vuotiaana...oli kevät 2001 muistaakseni kun en menny kouluun vaan rupesin ryyppäämään luokkakaverin ja muitten kavereitten kanssa, en vastaillu puhelimeen ja laitoin sen kiinni. Menin kämpille kännissä kun käki, ovikello soit ja äiti oli ovella, minua oli etsitty kissojen ja koirien kanssa ja äiti jätti jonkun oman menonsa sen takia menemättä, olisi sinne ehtinyt mutta ei halunnu enää vaikka minä löydyin jo. Oli olevinaan mun syy.
Sitten mun nuoruus menikin lapsen isän kanssa, lapsi syntyi 2004 marraskuussa...ero, hurjaa menoa, uusi suhde joka kesti 1,5 vuotta....eron jälkeen taas hurjaa menoa....suhteita, sekoilua, yh-äidin arkea toki myös....mä täytän kohta 32 ja oonhan mä reissannu, tehny juttuja ja nauttinu elämästä mutta vielä kun tapaisi miehen joka kestää minua huonoinakin päivinä, kestää mun "päsmäröintiä" ja minua kokonaan ja joka on yhtä hullu kuin minäkin että sen kanssa voi lähtee extempore minne vaan kun vaan on aikaa ja rahaa.

Tulee nuita biisejä vielä...

Sunrise Avenue - Welcome To My Life

Öööö.....on niitä vielä ku jaksan miettii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti