keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Tapahtumarikkaat päivät

Koska olen työtön, enkä tee paljoakaan mitään tai liiku paljon missään arkipäivinä, niin kyllä se on tapahtumarikkautta että olin kaverin tutkintotilaisuudessa näyttömallina. Eilen vedettiin värit päähän, tänään tehtiin kampaus ja meikkaus. Olen erittäin tyytyväinen =)
Tosin joku päivä syvennetään tuota punaista, että se on latvastakin punanen, koska minullahan on useampi tumma väri ollut päässä ja värikerroksia niin tuo magma ei tarttunu niin hyvin.
Olen siis herännyt seiskalta kahtena aamuna, rupeamatta takaisin unille koska on pitäny olla amiskalla tän reuhakkeen kanssa, joka ei enää ole reuhake vaan hiukset =D

Lääkekuuri loppu, mutta yskä ei ja nenäsumutetta käytettävä vielä lähes kolme viikkoo.

Mulla oli erittäin energinen olo aiemmin ja suunnittelin kirjoittavani vaikka sun mitä tänne, mutta mua suoraan sanottuna vähä hyydyttää.



Tässä vielä yksi kuva.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti