sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Kiitos rohkaisuista, en tiedä oliko ne tarkotettu niin, mutta niin minä ne otin. Onhan se myönnettävä että nyt kun on muutama lukijakin, niin siinä on hyvää on ja huonoa, ehkä miettiny aavistuksen liikaa niitä isoja aiheita, miten niistä kirjoittaa vai kirjoittaako ollenkaan, ettei kukaan vedä hernettä nenään ja etten joudu kauheen joukkolynkkauksen kohteeksi jonkun aiheen takia, johan minä pari vuotta sitten jostain mamuaiheesta kirjotinki, mutta eipähän minulla joka päivälle tai viikollekkaan ole mitään tiettyä aihetta josta kirjottelisin, mutta kyllä mulle saa ehdottaa aiheita =) ehkä siltä pohjalta on helpompikin kirjottaa, kun tietää mistä kirjottaa. Esim. ottaa jonkun tietyn aihepäivän viikossa. Antaa vaa niitten mielipiteitten tulla iha ronskisti vaan, joku kuitenki herneen nenään vetää, mutta miks mun pitäs yrittää yhtään ketään miellyttääkkään MUN teksteillä. Koitan kuitenki olla loukkaamatta ketään ihmistä, en lähe haukkumaan ketään, mutta nehän onkin kaksi eri asiaa, haukkua ja loukata, kuin kertoa mielipiteensä. Aion siis vieläkin suoremmin ja rohkeemmin ja vähemmän välittämättä kirjotella, millon mistäkin haluan.
Hyvää taas on se, että saa semmosen erilaisen tatsin siihen juttun, jos nyt ei joka kerta niin ainaki semmosina hyperpäivinä.
Ja sitte, kappalejako helpottas lukemista? Oo lukematta sitte jos et osaa lukea yhteen pötköön kirjotettua tekstiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti