maanantai 6. lokakuuta 2014

Mä olin taas amiskalla, tällä kertaa värianalyysissä ja mulle kävis syksysävyt. Ihan kiva ravata tuolla amiskalla kaverin mallina, mulla on tekemistä ja kaveri hyötyy ku se valmistuu jouluuussa. Mulla on koskenu päivän päähän, nyt mua paleltaa ja meen iha kohta lämpimään suihkuun ja äsken nappasin panadolin.
Olikohan se tän viikon lauantai ku tulee Beautiful Mind...oon meinannu sen kattoo ja etsinkin sitä hdfinistä mutta en muista että enkö löytäny sitä vai eikö se toistanu sitä.. Mutta pitää muistaa kattoo se nyt. Muksukin lähtee ja mulla on määrittelemättömän pituinen lapsivapaa. Enkä tiiä alkaako tässä noi seuraavan viikon kuviot aukeemaan ollenkaan, ainakin mulla ois aikaa nähä ihmisiä....kavereiksi kai niitä kutsutaan. Mutta saahan nähä meneekö kuviot yksiin millään tapaa. 

Tämmönen lyhyt blogipäivitys tänään..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti