maanantai 15. toukokuuta 2017

Terapia. Migreeni tai jokin vastaava uupuminen, visioita näky ja olin iha rättipoikki. Lepäilyy.
Rahaa sain tilille, rahat meni tililtä kun olin unohtanu perua betteboxin tilauksen. Sain uudelleen rahaa tilille. Etsin visaa (sitä korttia), etsin lompakkoo. Lompakosta löyty terkkarin numero, jota etsin aiemmin, sieltä lompakosta, mutta se lappu oli liimautunu sinne taskuun enkä ollu sitä huomannu. Ajattelin sillon aiemmin että se voi olla missä vaan kun oon niin laho. Vaikka olin sata varma että kyllä mä sen sinne olin laittanu. Löytyneen kortin kanssa kävelee kauppaan, jännällä siinä kuleksin ja mietin lentääkö oksennus. Kompastuin kenkiin, meinasin törmätä pyöräilevien pikkupoikien kanssa. Ostokset ja käteisnosto. Kotiin. Taas meinasin kompastuu kenkiin, puhelin meinas tippua. Pieniä juttuja joo, ei sen pahempaa mutta harmittaa. Tai harmitti.
Huomenna kohdunkaulasyövän joukkotarkastus. Kaikki kutsutut reva levällään rivissä ja lääkärit ottamassa koepaloja. Se mulla tulee mieleen joukkotarkastuksesta =D
Onneks se ei nyt mee kuitenkaan ihan niin. 
Melat loppu, mirtat loppu, mutta viime yön nukuin hyvin ilmankin niitä ja se on hyvä. Kaikki päivät ei oo hyviä, mutta jokaisessa päivässä on jotain hyvää.
Nyt en kuitenkaa liiku kotoo mihinkää ja huomenna on varmaan jo parempi päivä =)
Ja loppuilta.
Huono olo on mutta se menee ohi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti