keskiviikko 18. toukokuuta 2016

Alan olla voimissani

Viimeset kaks päivää ollu aika jees olo. Olin mä eilen vielä aika kipeä mutta tänään pystyin jo syömään vähän jämäkämpää ruisleipää ja makaroonilaatikkoo, joka mun itseasiassa piti tehdä vasta huomenna.
Mutta joo, kolme viisuria poistettiin koska muut hampaat oli kuitenki ok kunnossa ja tuo pieleen tehty juurihoitohammas ei oireile. Iskä vei mut canthialle ja sielläpä oottelin mun aikaa.
Kolme pientä nappia esilääkkeeks, nenätippoja ja ootella taas. Kylläpä ne kuupan sekasin laittokin. Naureskelin että ihan ku ois kauheessa kännissä ja kenkien pois heittäminen oli vissiin kovinkin hauskaa ku hihitytti. Kanyyli kämmenselkään ja lääke sisään ja kauniita unia. Heräsin ja mun edessäni näky penkillä laukku ja kengät, hoitaja pyöri siinä ja soitteli isälle että voi tulla hakemaan. Jääpussit poskiin ja mehujään kanssa pois. Alahuuli oli ihan tunnoton nii iskä sano että kato peilistä nii onnistuu se mehujään syöminen, en kyllä tiiä onnstuko se nyt kovin hyvin sillonkaan. Apteekin kautta vanhempien luo nukkumaan, heräsin välillä ja taas nukuin, tyttö tuli sinne kans ja kun muut alko nukkumaan nii mun anestesiapöhnä alko olla ohi.
Särkylääkkeitä menny ja unta riittäny sillon kun kipu sen verran ees hellittäny siedettäväks.
Oon täs nyt tosiaan ollu todella voimissani, mutta kello vasta vaille neljä, mutta lääkkeenottovälipienentyny ja pärjään joparemmin ja se on ihan huippua! <3
Oon henkisestiki iha vittupää ollu kivun kans ja turhautunu.
Huomenna mua tulla tapaamaan Oulusta asti..
Ja miks mulla viime vuonna se Oulu jäikin mieleen jotenkin oudosti...no, katsotaan minne mun tie vie.. =)
On ollu pitkin aikuisuutta tähtäimessä jyväskylää, joensuuta, jämsääkin hetken, euraa, helsinkii, tamperetta...mihin ikinä päädynkään, kenen kanssa tahansa, mun suunta on nyt oikea. Piti sattua ja tapahtua ensin, piti kohdata paskoja suhteita ja ikäviä kokemuksia että voin mennä eteenpäin, ihan johonkin muuhun suuntaan nyt. Ei ikinä enää entiseen vaikka sinne joskus kaipasinkin, mutta ei vitussa enää. Olkoon joku muu yhtä hullu mitä minä olin kun suljin silmät niiltä pieniltä asioilta.

Mä oon nyt onnellinen, mä oon onnellinen vaikka jäisin tännekkin vaikka yksin <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti