maanantai 18. marraskuuta 2013

Risteilyhaaveita ja mielen rentoutusta

Koitan rauhoittaa mieleni tällä..
Rentouttaa todella..

Kävin tänään kaupassa ja siellä päätin että teen joulutorttuja. Minähän ostin sitten torttutaikinalevyjä, aprikoosimarmeladia kun se luumu ei oo niin hyvä ja kananmunia voiteluun. Ostin toki muutakin, esim. pakaste fröödinge ja iso köntsä lihaa ku oli tarjouksessa ja huomasin että alkoi tehdä mieli.

Taas mä haaveilen risteilystä, enkä saa sitä ajatusta nyt pois. Oon viikon aikana katellu TallinkSiljan ja Viikkarin sivuja ja katellu hintoja ja miettiny matkaseuralaista sekä miettiny vähä tietenki rahojaki. Kaikki ajatukset vaihtuu kun ensin pitäs tietää kuka lähtee messiin.
Olin mä viime yönä taas Serenadella, niin ku monena muunakin yönä. Se mun laiva vaan ei oo iha samanlainen serenade ku oikeesti mutta joka unessa samanlainen.

Vielä yksi tämmöinen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti