torstai 29. elokuuta 2013

Polyamoriasta mietteitä (+ kontrolli ortopedillä)

Luin hetki sitten HS:n nettisivulta jutun jossa Juuso Kekkosen tyttöystävästä tulikin poikaystävä. Siis mun mielestä on hienoa että ihmiset uskaltaa puhua julkisesti näistä asioista. No, eletäänhän me vuotta 2013 mutta silti kaikki tuollainen "outous" on vielä aihe josta on hankala puhua. Tai jos puhutaan niin negatiiviseen sävyyn junttiporukoissa (hups, sohaisinko ampiaispesää..)
Mä joskus pienesti pohdin polyamoriaa joskus viime vuonna tässä mun blogissa. Kun ihminen kasvaa 1,5 vuodessa niin ajatukset alkaa muuttua. Ehkä voisin sittenkin alkaa polyamoriseen suhteeseen. En tiedä millä vakavuudella ja minkälainen suhde mulla voisi olla esim. yhteen naiseen ja yhteen mieheen ja minkälainen meidän kaikkien keskinäinen suhde olis.. Oisko se vähän niin kun kaveriporukka.. Haluaisiko nämä kaksi muuta tuntea toisensa.. Nää on retorisia kysymyksiä, siks niissä ei oo kysymysmerkkiä perässä.
Mä itseasiassa tiedän muutaman ihmisen jotka mahdolliesti voisivat ryhtyy tämmöiseen.
Ja voisinkohan loppujen lopuksi itsekkään....vai mietinkö tässä saikutellessa ja läheisyyden kaipuisena ihan höpöjä, että oonko oikeesti muuttumassa asian suhteen niin paljon myönteisempään suuntaan omalta osaltani, siis ajatukset, vai missä mennään.. Hmmmm... ainakin näitä on hyvä pohtia nyt kun aikaa on. Mutta jos alan parisuhteeseen, yhden kanssa, niin voihan se olla että mun mieli on taas muuttunut, ehkä sillon miettii sitä et joutuu ns. jakamaan rakkaansa jonkun muun kanssa. Koska jos itse haluan kokeilla polyamoriaa niin että mulla olis useampi seurustelukumppani, niin sama ilo täytyisi saada toisenkin ja kolmannenkin kokea. Ei sellainen kaikille sovi. Mutta homouteen mulla ei oo nyt sanottavaa. Mulla on muutamia kavereita jotka on homoja ja lesboja ja bissejä. Enkä halua seksuaalisista suuntautumisista muutenkaan tehdä numeroa.

No, se siitä.

Tänään oli kontrolli. Röntgen ja poliklinikka-aika. Ensin oli kiire röntgeniin, sitten oottelin yli tunnin lääkärin aikaa. Jes. Onneks on nyt whatsapp ja sanajahti puhelimessa ja kävin kahviossa syömässä croissantin ja join kylmän laten. Siis latte.. =D njoooo... Sitte pääsin iskän kyydillä kotiin ja kaveri ootteli alaovella. Vaihto käärmeille vedet kun en saa nuita kansia nostella. Sitten suunniteltiin ens kuun lopulle risteilyä. Ilta menny aika kivasti.. Mutta nyt alkaa sattua.. Laitan lapsen unille ja itsekkin heittäydyn vaakatasoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti