lauantai 18. joulukuuta 2010

Hei moi pitkästä aikaa..

On aikaa kun viimeks kirjotellu. Ja nyttenkin mun pitäs olla siivoomassa ja laittamassa kotia joulukondikseen. Emmi jo alottelee lelujen keräämisellä oikeisiin paikkoihin.
Olin tossa puol´ toista kuukautta Shellillä Päivärannassa töissä ja nyt oon Elävällä kaupalla, työpaikka vaihtu lennosta. Kummatkin kivoja paikkoja =) pöljäks oisin tullukkii jos oisin kotiin jääny yhtää pitemmäks aikaa. Silti, ei ole päivääkään etteikö Konsta olis mun ajatuksissa mutta sen kanssa oppii elämään ilman jatkuvaa surua ja kun pystyy tekemään töitäkin jne. Ikävä on, siitä ei pääse mihinkään. Enkä mä unohda, enkä aio Konstaa unohtaakaan vaikka olisin uudessa suhteessa....ja mulla onkin jotain pientä erään kanssa.. <3
Mut katsellaan hiljaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti