torstai 23. elokuuta 2012

Kuka minä olen?

Kuka minä olen? Millainen minä olen?
No, MILLAinen.
Heh, no tällainen.
Mitä minussa on tapahtunut vuosien ja kokemusten jälkeen? Miksikä ne on minua muuttaneet?

Tällä hetkellä elän mielenkiintoista aikaa. Ihan totta, yllätyin että ajattelin noin!
Erosta on kaksi kuukautta, noin. Mä olen ollut sen jälkeen hyvin ailahtelevainen ja nyt alkaa tuntua että elämä alkaa olla balanssissa. Oon alkanu osata nauttia elämästä ilman sellasta pakottavaa tarvetta lähteä riehumaan ja oikein hakemalla hakemaan mitä railakkaampia kokemuksia. Siis toki niitäkin kaipaan, mutta en samalla tavalla kun aiempien erojen jälkeen. Oon huomannu itsessäni katkeruutta, tai en tiedä mitä se on, mutta jollain tavalla halveksin eksääni tänä päivänä. Mietin häntä kyllä välillä mutta en sillä kaiholla kun vaikka viikko sitten vielä. Sitä paitsi, mulla on nyt uusia tuulia puhaltamassa.....hiljaa.... =) ja mä olen siitä onnellinen, vaikka mistään ei mitään tulisikaan, kuitenki oon menny elämässä eteenpäin.
Mahdollinen uusi suhde hieman pelottaa. Onko se joku seuraavakaan vielä minulle sopivampi kun edellinen, entäs jos taas sattuu? Mutta onhan noista aina ennenki noustu. Ja entä jos vaan unohtasin sen miettimisen jota aiemmassa suhteessa tein. Vaikka mä tiedän miksi niin tein. Nyt tiedän paremmin kun sillon siinä suhteessa. Hullua että halusi pitää kiinni sellaisesta helvetistä!! O_o

Seuraavassa suhteessa en tee siltikkään niitä virheitä mitä tein aiemmin. Ei mitään pettämistä, mutta muita pieniä virheitä. Ja se luottamus. Pitää opetella luottamaan ensin itseensä, omiin vahvuuksiin, saada itsetunto niin hyväksi.

Mulla ei ole nyt enempää aikaa kirjoitella mutta tekstiä tulee vielä... =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti